Η σωματειακή επιτροπή του ΣΕΤΗΠ στη HOL καλούμε τους συναδέλφους στο 2nd να μην δεχτούν την αλλαγή λειτουργίας στο τμήμα που οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη εντατικοποίηση και χτύπημα των δικαιωμάτων τους και ενημερώνουμε πως θα είμαστε στο πλευρό τους με όλα τα μέσα που διαθέτουμε. Απαιτούμε από την εταιρεία να μην προχωρήσει σε μια αλλαγή που και η ίδια έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να τη δικαιολογήσει ούτε στον πιο διαλλακτικό εργαζόμενο του τμήματος.
Θέλουμε να εξηγήσουμε ότι ο λόγος που τοποθετούμαστε επίσημα τώρα (καθώς το mail για την αλλαγή στάλθηκε από τον προϊστάμενο του τμήματος 25/10) δεν έγινε επειδή είχαμε άγνοια για την αλλαγή ή δεν μπορούσαμε να πάρουμε θέση, αλλά εκτιμήσαμε ότι θα έπρεπε πρώτα να γίνει μια ουσιαστική κουβέντα με τους συναδέλφους, να ακουστούν προτάσεις, φόβοι και να δοθεί χρόνος να πάρουν πρωτοβουλίες και συνάδελφοι που για διάφορους λόγους δεν νιώθουν έτοιμοι να ταυτιστούν με τη Σωματειακή Επιτροπή.
Πλέον όμως είναι υποχρέωση μας να τοποθετηθούμε, δεν γίνεται να υπάρξει άλλη καθυστέρηση γιατί διαφορετικά η αλλαγή θα παγιωθεί.
Η αλλαγή λοιπόν λειτουργίας του τμήματος έρχεται σε μια εποχή που εντείνεται η επίθεση στο σύνολο των δικαιωμάτων μας, που καταστρέφεται η ζωή χιλιάδων εργαζομένων με επιχείρημα την κρίση που όντως είναι υπαρκτή. Σε μια χρονιά όμως, που παρά την κρίση η HELLAS ONLINE είναι κερδοφόρα όπως διαφημίζει και όπως διατυμπάνιζε κυρίως το μήνα Μάιο (30/5/2011) με Δελτίο τύπου που έκανε το γύρω εφημερίδων και ιστοσελίδων. Συγκεκριμένα «τα ενοποιημένα έσοδα για το α’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 15,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα € 56,4 εκατ. από € 48,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA, οικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται από τη HOL) ανήλθαν σε € 15,0 εκατ. με το περιθώριο EBITDA να φτάνει το 26,6 % για το α’ τρίμηνο του 2011, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου, σε σχέση με το 2010 όπου το EBITDA ανήλθε σε € 11,2 εκατ. …Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2011 ανήλθε σε 415.415 πελάτες, αύξηση 33,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 28,5%. Αντίστοιχα κερδοφόρα ήταν η εταιρεία και στα οικονομικά αποτελέσματα του 2010.
Τυμπανοκρουσίες και εντός των τειχών της εταιρείας μόνο που εδώ δεν μιλάμε για «απρόσωπα» νούμερα και δελτία τύπου, ο καθένας αμέσως κάνει τους συνειρμούς του όταν παίρνει τα γνωστά «χαρούμενα» mail της διοίκησης. Eνώ θα έπρεπε έστω να φαντάζεται αυξήσεις και νέες προσλήψεις καταλαβαίνει ότι: Ο φόρτος εργασίας αυξάνεται κατακόρυφα. Ο μισθός μένει ίδιος ή πέφτει με τις γνωστές κρατήσεις, και το πραγματικό αντίτιμο του μισθού πέφτει κατακόρυφα. Οι φόροι που πληρώνουμε με τον ίδιο απαράδεκτο μισθό αυξάνονται – οι φόροι που πληρώνει η εταιρία με τα αυξημένα κέρδη της μειώνονται (γιατί βοηθάει την ανάπτυξη και θα πρέπει να τη βοηθάει το κράτος να παραμένει ανταγωνιστική). Ο αριθμός των «πελατών» αυξάνεται, ο αριθμός των εργαζομένων για να τους εξυπηρετήσουν μένει ίδιος ή μειώνεται.
Όλα αυτά μεταφράστηκαν στα τμήματα του ημιωρόφου με μεγαλύτερη εντατικοποίηση από τη αρχή της χρονιάς. Από την «πιλοτική» προσπάθεια στο 2nd για αύξηση του καθημερινού προσωπικού στόχου, μέχρι το μεγάλο «πανηγύρι» στο Customer κυρίως τους μήνες του καλοκαιριού, με τον τεράστιο όγκο κλήσεων, και την προσπάθεια να τον διαχειριστεί η διοίκηση με περιορισμό ακόμα και των 10λεπτων διαλειμμάτων, ζητώντας καθημερινά υπερωρίες από τους εργαζόμενους που ήταν πάνω από 7,5 ώρες χωρίς ανάσα με ένα ακουστικό στα αυτιά. Μετατροπή της ομάδας Συνδεσμολογίας σε inbound και προσπάθεια να στηθεί front line τεχνική υποστήριξη με κορμό 10 άτομα!!!, μαζί με ήδη υπερφορτωμένους συναδέλφους από το Customer που εκπαιδεύτηκαν σιγά σιγά για connectivity, οι οποίοι καλούνται να εξυπηρετούν από λογαριασμούς, αιτήσεις, καταγραφή βλαβών, connectivity κλπ. Συν πολλά άλλα καθημερινά παραδείγματα (π.χ. απλήρωτες εκπαιδεύσεις Σάββατο, στο ένα από τα 2 ΣΚ το μήνα που έχει ο εργαζόμενος για τον εαυτό του).
Φτάνουμε λοιπόν με την τελευταία αλλαγή στο 2nd σε τραγελαφικές καταστάσεις που θα πρέπει ο εργαζόμενος να δέχεται παρατήρηση γιατί είχε 470 ή 475 και όχι 480 λεπτά login ακόμα και όταν υπάρχει πρόβλημα με τον υπολογιστή, γιατί ο μέσος όρος του ACW για κάθε κλήση είναι 2,2 και όχι 2 λεπτά, γιατί o χρόνος που μεσολαβεί από την αλλαγή σε Ready μέχρι την επόμενη outbound ξεπέρασε το 1,5 λεπτό κλπ.
Σαν Σωματειακή Επιτροπή ερχόμαστε και ρωτάμε τους συναδέλφους, ως που θα αφήσουμε να πάει αυτή η κατάσταση; Πιστεύουμε ότι θα έχει τέλος; Εμείς λέμε όχι, αυτό το αποδεικνύει η εμπειρία 1) των τελευταίων χρόνων με την συνεχή αύξηση των «στόχων» στο Τμήμα (ας θυμηθούμε ποιοι ήταν οι «στόχοι» πριν 3 χρόνια) 2) συνολικά στην εταιρεία 3) η εμπειρία τουλάχιστον των 10 τελευταίων χρόνων στην «αγορά» εργασίας 4) η συνολική πορεία της χώρας για τα 2 τουλάχιστον τελευταία χρόνια. Η υποχώρηση από τη μεριά των εργαζομένων είναι καταστροφική, η πορεία δεν έχει πάτο.
Η αντίσταση σε αυτή την πορεία είναι εύκολη; Όχι αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Η εναντίωση π.χ. στην εντατικοποίηση ήταν και είναι ζήτημα τεράστιας σημασίας για το εργατικό κίνημα γιατί διαφυλάττει τη δυνατότητα του εργαζόμενου να μπορεί να κάνει και να ζει από αυτή τη δουλειά για όσα χρόνια πιστεύει ή θέλει και όχι να οδηγείται στην παραίτηση, έχοντας ταυτόχρονα φθείρει τον εαυτό του ψυχολογικά. Είναι άλλο να τελειώνεις τη δουλειά και να είσαι κουρασμένος, και άλλο να τελειώνεις καθημερινά εξουθενωμένος με ένα κεφάλι «καζάνι», να αρχίζει και να τελειώνει η μέρα σου εκεί και να γυρνάς στο σπίτι έχοντας όρεξη μόνο να κοιτάς το ταβάνι.
Οι εργαζόμενοι στα τηλ κέντρα επιβιώνουν μικρό χρονικό διάστημα όχι λόγω του τηλεφώνου και της επαφής με τον «πελάτη» αλλά κυρίως λόγω της έντασης και του τρόπου που γίνεται αυτό. Σίγουρα υπάρχουν τα παραπάνω ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως και σε κάθε δουλειά και αυτά άλλωστε τα χαρακτηριστικά γίνονταν πάντα στοιχείο διεκδίκησης επιπλέον δικαιωμάτων από τον εκάστοτε κλάδο πχ βαρέα ανθυγιεινά.
Είμαστε σε καιρούς που γενικά η οργή έχει φουντώσει, αναζητείται διέξοδος και αλλαγή, αυτή η διέξοδος δεν θα έρθει από κάπου μακριά και από κάποιον άλλον για τη δική μας προσωπική μας ζωή. Πρέπει να πούμε ότι σε κάθε πτυχή της ζωής μας που δεχόμαστε επίθεση, (στην προκειμένη περίπτωση στη δουλειά), θα δημιουργήσουμε εστίες αντίστασης. Το ίδιο θα γίνει σε όλο τον κλάδο Τηλεπικοινωνιών και σε όλη τη χώρα, θα φτιαχτούν μικρά ρυάκια που θα ενωθούν, θα γίνουν ποτάμι και θα φέρουν και τη ριζική αλλαγή. Για εμάς όπως είναι γνωστό αυτή η ριζική αλλαγή είναι ένας άλλο τρόπος λειτουργίας του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών και συνολικά της κοινωνίας, που θα έχει σαν επίκεντρο όχι το κέρδος αλλά την κάλυψη των αναγκών της ίδιας της κοινωνίας. Μέσα σε αυτή την άλλη λειτουργία ο εργαζόμενος στον κλάδο δεν θα αποτελεί ένα νούμερο ή στην καλύτερη ένα αναλώσιμο γρανάζι, το οποίο γεννάει με τη σειρά του άλλα νούμερα. Θα αναγνωρίζεται ο κεντρικός του ρόλος προσφέροντας δημιουργική δουλειά και θα αμείβεται για αυτή την προσφορά με τόσα ώστε να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς και όχι να τα κουτσοφέρνει βόλτα. Τελειώνοντας ζητάμε:
- Να σταματήσει η εντατικοποίηση τώρα. Αν θέλουν να μετράνε δευτερόλεπτα να προσλάβουν ρολόγια και όχι εργαζόμενους.
- Καμία απόλυση ειδικά αυτό τον καιρό που η κατάσταση έχει οξυνθεί. Να δυναμώσει η αλληλεγγύη των εργαζομένων. Καμία απόλυση να μην μείνει αναπάντητη.
- Αυξήσεις στους μισθούς τώρα (το λιγότερο για ισοσκέλιση των χαμένων της μείωσης αφορολογήτου και της «έκτακτης εισφοράς», που πλέον και αυτή θα κατακρατείται)
- Καλούμε όλους τους συναδέλφους ανεξάρτητα από το πόστο τους στο τμήμα να στηρίξουν τον δρόμο της συναδελφικότητας και του αγώνα. Το ίδιο καλούμε να κάνουν και οι συνάδελφοι των υπόλοιπων τμημάτων θέτοντας και τα δικά τους επιμέρους προβλήματα για να κινηθούμε συντονισμένα.
Σαν 1ο βήμα καλούμε τους συναδέλφους του 2nd σε Γενική Συνέλευση σε χρόνο και τόπο που θα αποφασιστεί συλλογικά και με βάση τη συζήτηση – απόφαση θα οργανώσουμε όλοι μαζί τα επόμενα βήματα.
ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Σ.Ε.ΤΗ.Π. της HOL
Η σωματειακή επιτροπή του ΣΕΤΗΠ στη HOL καλούμε τους συναδέλφους στο 2nd να μην δεχτούν την αλλαγή λειτουργίας στο τμήμα που οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη εντατικοποίηση και χτύπημα των δικαιωμάτων τους και ενημερώνουμε πως θα είμαστε στο πλευρό τους με όλα τα μέσα που διαθέτουμε. Απαιτούμε από την εταιρεία να μην προχωρήσει σε μια αλλαγή που και η ίδια έχει καταλάβει ότι δεν μπορεί να τη δικαιολογήσει ούτε στον πιο διαλλακτικό εργαζόμενο του τμήματος.
Θέλουμε να εξηγήσουμε ότι ο λόγος που τοποθετούμαστε επίσημα τώρα (καθώς το mail για την αλλαγή στάλθηκε από τον προϊστάμενο του τμήματος 25/10) δεν έγινε επειδή είχαμε άγνοια για την αλλαγή ή δεν μπορούσαμε να πάρουμε θέση, αλλά εκτιμήσαμε ότι θα έπρεπε πρώτα να γίνει μια ουσιαστική κουβέντα με τους συναδέλφους, να ακουστούν προτάσεις, φόβοι και να δοθεί χρόνος να πάρουν πρωτοβουλίες και συνάδελφοι που για διάφορους λόγους δεν νιώθουν έτοιμοι να ταυτιστούν με τη Σωματειακή Επιτροπή.
Πλέον όμως είναι υποχρέωση μας να τοποθετηθούμε, δεν γίνεται να υπάρξει άλλη καθυστέρηση γιατί διαφορετικά η αλλαγή θα παγιωθεί.
Η αλλαγή λοιπόν λειτουργίας του τμήματος έρχεται σε μια εποχή που εντείνεται η επίθεση στο σύνολο των δικαιωμάτων μας, που καταστρέφεται η ζωή χιλιάδων εργαζομένων με επιχείρημα την κρίση που όντως είναι υπαρκτή. Σε μια χρονιά όμως, που παρά την κρίση η HELLAS ONLINE είναι κερδοφόρα όπως διαφημίζει και όπως διατυμπάνιζε κυρίως το μήνα Μάιο (30/5/2011) με Δελτίο τύπου που έκανε το γύρω εφημερίδων και ιστοσελίδων. Συγκεκριμένα «τα ενοποιημένα έσοδα για το α’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 15,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα € 56,4 εκατ. από € 48,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA, οικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται από τη HOL) ανήλθαν σε € 15,0 εκατ. με το περιθώριο EBITDA να φτάνει το 26,6 % για το α’ τρίμηνο του 2011, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου, σε σχέση με το 2010 όπου το EBITDA ανήλθε σε € 11,2 εκατ. …Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2011 ανήλθε σε 415.415 πελάτες, αύξηση 33,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 28,5%. Αντίστοιχα κερδοφόρα ήταν η εταιρεία και στα οικονομικά αποτελέσματα του 2010.
Τυμπανοκρουσίες και εντός των τειχών της εταιρείας μόνο που εδώ δεν μιλάμε για «απρόσωπα» νούμερα και δελτία τύπου, ο καθένας αμέσως κάνει τους συνειρμούς του όταν παίρνει τα γνωστά «χαρούμενα» mail της διοίκησης. Eνώ θα έπρεπε έστω να φαντάζεται αυξήσεις και νέες προσλήψεις καταλαβαίνει ότι: Ο φόρτος εργασίας αυξάνεται κατακόρυφα. Ο μισθός μένει ίδιος ή πέφτει με τις γνωστές κρατήσεις, και το πραγματικό αντίτιμο του μισθού πέφτει κατακόρυφα. Οι φόροι που πληρώνουμε με τον ίδιο απαράδεκτο μισθό αυξάνονται – οι φόροι που πληρώνει η εταιρία με τα αυξημένα κέρδη της μειώνονται (γιατί βοηθάει την ανάπτυξη και θα πρέπει να τη βοηθάει το κράτος να παραμένει ανταγωνιστική). Ο αριθμός των «πελατών» αυξάνεται, ο αριθμός των εργαζομένων για να τους εξυπηρετήσουν μένει ίδιος ή μειώνεται.
Όλα αυτά μεταφράστηκαν στα τμήματα του ημιωρόφου με μεγαλύτερη εντατικοποίηση από τη αρχή της χρονιάς. Από την «πιλοτική» προσπάθεια στο 2nd για αύξηση του καθημερινού προσωπικού στόχου, μέχρι το μεγάλο «πανηγύρι» στο Customer κυρίως τους μήνες του καλοκαιριού, με τον τεράστιο όγκο κλήσεων, και την προσπάθεια να τον διαχειριστεί η διοίκηση με περιορισμό ακόμα και των 10λεπτων διαλειμμάτων, ζητώντας καθημερινά υπερωρίες από τους εργαζόμενους που ήταν πάνω από 7,5 ώρες χωρίς ανάσα με ένα ακουστικό στα αυτιά. Μετατροπή της ομάδας Συνδεσμολογίας σε inbound και προσπάθεια να στηθεί front line τεχνική υποστήριξη με κορμό 10 άτομα!!!, μαζί με ήδη υπερφορτωμένους συναδέλφους από το Customer που εκπαιδεύτηκαν σιγά σιγά για connectivity, οι οποίοι καλούνται να εξυπηρετούν από λογαριασμούς, αιτήσεις, καταγραφή βλαβών, connectivity κλπ. Συν πολλά άλλα καθημερινά παραδείγματα (π.χ. απλήρωτες εκπαιδεύσεις Σάββατο, στο ένα από τα 2 ΣΚ το μήνα που έχει ο εργαζόμενος για τον εαυτό του).
Φτάνουμε λοιπόν με την τελευταία αλλαγή στο 2nd σε τραγελαφικές καταστάσεις που θα πρέπει ο εργαζόμενος να δέχεται παρατήρηση γιατί είχε 470 ή 475 και όχι 480 λεπτά login ακόμα και όταν υπάρχει πρόβλημα με τον υπολογιστή, γιατί ο μέσος όρος του ACW για κάθε κλήση είναι 2,2 και όχι 2 λεπτά, γιατί o χρόνος που μεσολαβεί από την αλλαγή σε Ready μέχρι την επόμενη outbound ξεπέρασε το 1,5 λεπτό κλπ.
Σαν Σωματειακή Επιτροπή ερχόμαστε και ρωτάμε τους συναδέλφους, ως που θα αφήσουμε να πάει αυτή η κατάσταση; Πιστεύουμε ότι θα έχει τέλος; Εμείς λέμε όχι, αυτό το αποδεικνύει η εμπειρία 1) των τελευταίων χρόνων με την συνεχή αύξηση των «στόχων» στο Τμήμα (ας θυμηθούμε ποιοι ήταν οι «στόχοι» πριν 3 χρόνια) 2) συνολικά στην εταιρεία 3) η εμπειρία τουλάχιστον των 10 τελευταίων χρόνων στην «αγορά» εργασίας 4) η συνολική πορεία της χώρας για τα 2 τουλάχιστον τελευταία χρόνια. Η υποχώρηση από τη μεριά των εργαζομένων είναι καταστροφική, η πορεία δεν έχει πάτο.
Η αντίσταση σε αυτή την πορεία είναι εύκολη; Όχι αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Η εναντίωση π.χ. στην εντατικοποίηση ήταν και είναι ζήτημα τεράστιας σημασίας για το εργατικό κίνημα γιατί διαφυλάττει τη δυνατότητα του εργαζόμενου να μπορεί να κάνει και να ζει από αυτή τη δουλειά για όσα χρόνια πιστεύει ή θέλει και όχι να οδηγείται στην παραίτηση, έχοντας ταυτόχρονα φθείρει τον εαυτό του ψυχολογικά. Είναι άλλο να τελειώνεις τη δουλειά και να είσαι κουρασμένος, και άλλο να τελειώνεις καθημερινά εξουθενωμένος με ένα κεφάλι «καζάνι», να αρχίζει και να τελειώνει η μέρα σου εκεί και να γυρνάς στο σπίτι έχοντας όρεξη μόνο να κοιτάς το ταβάνι.
Οι εργαζόμενοι στα τηλ κέντρα επιβιώνουν μικρό χρονικό διάστημα όχι λόγω του τηλεφώνου και της επαφής με τον «πελάτη» αλλά κυρίως λόγω της έντασης και του τρόπου που γίνεται αυτό. Σίγουρα υπάρχουν τα παραπάνω ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως και σε κάθε δουλειά και αυτά άλλωστε τα χαρακτηριστικά γίνονταν πάντα στοιχείο διεκδίκησης επιπλέον δικαιωμάτων από τον εκάστοτε κλάδο πχ βαρέα ανθυγιεινά.
Είμαστε σε καιρούς που γενικά η οργή έχει φουντώσει, αναζητείται διέξοδος και αλλαγή, αυτή η διέξοδος δεν θα έρθει από κάπου μακριά και από κάποιον άλλον για τη δική μας προσωπική μας ζωή. Πρέπει να πούμε ότι σε κάθε πτυχή της ζωής μας που δεχόμαστε επίθεση, (στην προκειμένη περίπτωση στη δουλειά), θα δημιουργήσουμε εστίες αντίστασης. Το ίδιο θα γίνει σε όλο τον κλάδο Τηλεπικοινωνιών και σε όλη τη χώρα, θα φτιαχτούν μικρά ρυάκια που θα ενωθούν, θα γίνουν ποτάμι και θα φέρουν και τη ριζική αλλαγή. Για εμάς όπως είναι γνωστό αυτή η ριζική αλλαγή είναι ένας άλλο τρόπος λειτουργίας του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών και συνολικά της κοινωνίας, που θα έχει σαν επίκεντρο όχι το κέρδος αλλά την κάλυψη των αναγκών της ίδιας της κοινωνίας. Μέσα σε αυτή την άλλη λειτουργία ο εργαζόμενος στον κλάδο δεν θα αποτελεί ένα νούμερο ή στην καλύτερη ένα αναλώσιμο γρανάζι, το οποίο γεννάει με τη σειρά του άλλα νούμερα. Θα αναγνωρίζεται ο κεντρικός του ρόλος προσφέροντας δημιουργική δουλειά και θα αμείβεται για αυτή την προσφορά με τόσα ώστε να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς και όχι να τα κουτσοφέρνει βόλτα. Τελειώνοντας ζητάμε:
- Να σταματήσει η εντατικοποίηση τώρα. Αν θέλουν να μετράνε δευτερόλεπτα να προσλάβουν ρολόγια και όχι εργαζόμενους.
- Καμία απόλυση ειδικά αυτό τον καιρό που η κατάσταση έχει οξυνθεί. Να δυναμώσει η αλληλεγγύη των εργαζομένων. Καμία απόλυση να μην μείνει αναπάντητη.
- Αυξήσεις στους μισθούς τώρα (το λιγότερο για ισοσκέλιση των χαμένων της μείωσης αφορολογήτου και της «έκτακτης εισφοράς», που πλέον και αυτή θα κατακρατείται)
- Καλούμε όλους τους συναδέλφους ανεξάρτητα από το πόστο τους στο τμήμα να στηρίξουν τον δρόμο της συναδελφικότητας και του αγώνα. Το ίδιο καλούμε να κάνουν και οι συνάδελφοι των υπόλοιπων τμημάτων θέτοντας και τα δικά τους επιμέρους προβλήματα για να κινηθούμε συντονισμένα.
Σαν 1ο βήμα καλούμε τους συναδέλφους του 2nd σε Γενική Συνέλευση σε χρόνο και τόπο που θα αποφασιστεί συλλογικά και με βάση τη συζήτηση – απόφαση θα οργανώσουμε όλοι μαζί τα επόμενα βήματα.
ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Σ.Ε.ΤΗ.Π. της HOL